Vše, co víme o příští sezóně

Season of the Hunt se chýlí ke konci a již 9. února začne další sezóna v Destiny. Bungie obvykle představuje další sezónu až na poslední chvíli a i tentokrát nás první trailer čeká až 2. února. Nicméně tentokrát toho o další sezóně víme poměrně hodně předem díky tomu, co vše Bungie oznámilo s velkým předstihem. Pojďme se tedy na konkrétní informace podívat.

Sezónní aktivity

V příští sezóně se objeví nová aktivita, o které ale zatím stále nic nevíme. Zato víme, že narozdíl od předchozích sezón, Season of the Hunt ve hře zůstane až do vydání expanze Witch Queen. Zůstanou tedy stále k dispozici příběhové mise, wrathborn hunty, quest pro sniperku Adored, quest pro exotický hand cannon Hawkmoon (a s ním spojený Harbinger quest) a také seal Warden (ten má prodloužený termín, ale stále je potřeba ho dokončit do tohoto termínu, nebude k dispozici celý rok). Kromě toho zůstane na Tangled Shore jako vendor Crow, nicméně kromě toho se ještě objeví na nové lokaci v příští sezóně.

Umbral engramy se v příští sezóně opět vrátí, bude je možné získat primárně z nové aktivity, ale budou padat ze všech aktivit, podobně jako tomu bylo v sezóně 11. Mělo by jich ovšem padat o poznání méně. Umbral engramy bude možné opět focusovat – tedy omezit škálu lootu, který z nich může padnout.

Pro hráče, kteří pravidelně grindí sealy, jako je Conqueror nebo Flawless, si Bungie připravilo změnu – základní seal bude stačit získat jednou, nebude se každou sezónu opakovat, nicméně v každé sezóně bude možné pomocí dodatečných aktivit získat tzv. Gilded Title, tedy vylepšenou verzi základního sealu. Ta se každou sezónu resetuje a po jejím získání dostane hráč novou barvu a symbol titulu, který má. Zároveň bude možné sledovat v kolika sezónách už hráč Gilded Title získal. Konkrétně se to bude týkat titulů Flawless, Unbroken, Conqueror a Dredgen.

Novinky ze světa

Sunsetting se mírně řečeno nepovedl a pro alespoň částečnou kompenzaci nedostatku lootu se Bungie rozhodlo vrátit některé zbraně a armor zpět do hry, nicméně je bude nutné získat znovu, což většinu hráčů opravdu nepotěšilo.

V příští sezóně bude tedy opět k dispozici Reverie Dawn armor set z Dreaming City a Dreambane armor set z Měsíce. Z Dreaming City se potom vracejí hand cannon Waking Vigil, raketomet Sleepless, scout rifle Vouchsafe a brokovnice Retold Tale. Z Měsíce sniperka Apostate, raketomet Heretic, brokovnice Blasphemer a pulse rifle Premonition (kterou bude ale možné získat pouze z dungeonu Pit of Heresy). Zbraně bude možné získat z více zdrojů, nicméně v dungeonech Shattered Throne a Pit of Heresy budou tyto zbraně padat s perky, které nepůjde získat jinde. Armor z dungeonů potom bude mít vyšší staty.

Dungeonu Pit of Heresy se týká ještě jedna změna, ze závěrečné chesty tentokrát už nebude padat masterworknutý armor, místo toho bude armor mít 7 energie a alespoň +16 na dvou různých statech. Kromě toho již zde nebude padat class item.

Všechny čtyři lost sectory na Měsíci se zapojí do rotace Legendary a Master lost sectorů a bude z nich možné získat tři kusy nového exotického armoru.

Je také možné, že se dočkáme nového spawnu na Europě, aby nebylo nutné jezdit přes celou planetu na sparrowu.

Aktivity a vybavení

Ze striků, crucible a gambitu bude možné získat šest nových zbraní (dvě pro každou aktivitu), přibydou tak k brokovnici Xenoclast IV, pulse rifle Stars in Shadow a granátometu Crowd Pleaser ze současné sezóny. Z Nightfallů potom bude možné získat tři další zbraně – hand cannon Palindrome, auto rifle Shadow Price a machine gun Swarm, které se vracejí z Destiny 1. Tyto zbraně budou mít také adept varianty (podobně jako zbraně z Trials of Osiris), které bude možné získat z Grandmaster nightfallů.

Podobně jako sniper rifle Adored by měla být do hry přidána další pursuit zbraň, kterou bude možné získat pomocí aktivit buď v crucible, gambitu nebo ve stricích a následně na ni získat z jednotlivých aktivit ornamenty.

Z původního Destiny se také vrací dva striky – Fallen S.A.B.E.R. a Devil’s Lair, které se oba odehrávají v lokaci Old Russia na Zemi.

Pro Crucible a Gambit bude vytvořen nový systém, pomocí kterého bude možné získávat odměny od Shaxxe a Driftera. Odměny budou u vendora viditelné a bude jasné, jaká odměna bude k dispozici za jaký postup. Například za první reset valor ranku je jako odměna Ascendant Shard. Tento systém zatím nebude použitý pro striky, nicméně mělo by se tak stát v jedné z budoucích sezón. Vzhledem k těmto změnám nebudou už Crucible tokeny k ničemu použitelné, je tedy třeba je utratit tuto sezónu.

Kromě této změny nás také čeká nahrazení weekly bounties novým systémem týdenních challenges (podobně jako to dělá například Fortnite), kdy prvních 10 týdnů sezóny přibydou do hry každý týden nové výzvy, které je možné dokončit. Zároveň nejsou tyto výzvy limitované pouze na daný týden, ale je možné dokončit je kdykoliv později do konce sezóny. Jsou také vázané na účet, ne na jednotlivé postavy, takže si budeme moci vybrat, na jaké postavě je dokončovat, případně mezi postavami přeskakovat. Za dokončení jednotlivých výzev jsou odměnou zkušenosti, které se počítají do season passu, a také různé další odměny, včetně bright dustu. Pro zhruba 60% těchto výzev by také neměl být nutný season pass.

Bright dust bude tedy možné získávat z několika zdrojů – týdenní vendor challenge (dokončit 8 bounties) – odměnou je 120 bright dustu, týdenní výzvy – odměnou je 75-300 bright dustu a za dokončení téměř všech sezóních výzev nás čeká jednorázová odměna 4.000 bright dustu. Celkově z týdenních výzev bude možné získat 10.000 bright dustu, dalších 10.500 potom ze season passu a 14.040 při dokončení všech vendor challenges každý týden. Ze speciálních událostí budou stále k dispozici týdenní bounties, pomocí kterých bude možné získat ještě nějaký bright dust navíc.

Nezapomeňte také na to, že všechny týdenní bounties, včetně těch dokončených, budou ze hry odebrány na konci této sezóny.

Příští sezónu také Trials of Osiris získají nové armor sety, zbraně a další vybavení, které se nebude vracet z původního Destiny. Náhled nového armoru zveřejnilo dnes Bungie na twitteru.

Ostatní

Crossplay nás sice příští sezónu ještě nečeká, ale v přípravě na jeho příchod dochází k dalšímu balancingu zbraní. Konkrétně při hraní na myši a klávesnici je zpětný ráz zbraní snížen o zhruba 40% oproti controlleru, to se nyní mění a bude se jednat pouze o 20% snížení. Týká se konkrétně auto rifle, scout rifle, pulse rifle, smg, machine gun a hand cannonů. Pro pulse rifle, smg a machine guny se nicméně sníží pohyb kamery při střelbě o 7%, 24% a 9.5% pro jednotlivé archetypy. Tato změna znamená, že stabilita zbraní se stane poměrně podstatným atributem při výběru, což zvýší variabilitu použitelných rollů, nicméně uvidíme, jak budou tyto změny v reálu vypadat.

Raketomety budou mít +30% damage. Exotické raketomety jsou upraveny samostatně, takže u nich ještě nevíme, jak moc je tato změna ovlivní. Fusion rifle mají snížený damage falloff (6-16%) a pohyb kamery při střelbě o 9.5%. Projektily z breech granátometů budou nyní vždy explodovat při kontaktu s nepřítelem.

Meče dostaly nerf, a to konkrétně -15% damage plošně. Sniperky mají nyní zvýšený flinch při zasažení, takže nebude tak snadné s nimi střílet pokud někdo střílí do nás.

Pro hráče na konzolích přijde s novou sezónou ochrana proti DDoS útokům.

Z exotic kiosku na toweru bude nově možné koupit Felwinter’s Lie, Whisper of the Worm a Outbreak Perfected.

Joe Blackburn (Assistant Game Director) na twitteru přislíbil, že během příští sezóny zveřejní článek s tématem „stav Destiny v roce 2021“.

Planetární materiály z destinací, které byly odsunuty do Destiny Content Vaultu už nebude možné použít u vendorů, konrétně se to týká Alkane Dust, Phaseglass Needles, Simulation Seeds a Seraphite. Spider je bude vykupovat za glimmer, nicméně nebudou odebrány z inventáře.

Poslední informací je, že každoroční valentýnský PvP event Crimson Days, který začal už v Destiny 1 je zrušen. Součástí eventu byl 2v2 PvP playlist, který se také odebírá do DCV.

1 komentář: „Vše, co víme o příští sezóně

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.