Režisér Eric Osborne přiznává, že HC hráči nemají důvod hru hrát

Destiny 2 je zábavná hra, ale právě teď se snaží vypořádat se s oběma typy hráčů a fanoušků.

Pro Bungie to byl velký týden, kdy se zabývali problémy s Destiny 2, s uznaním, že tým musí být otevřenější o tom, co se děje s hrou, a slibem četných vylepšení, které přicházejí moc pomalu a oprav aktuálně zrušeného endgame XP.

Nyní v poslední epizodě The Bungie Podcast, Luke Smith, Mark Noseworthy a Eric Osborne hovořili o různých úrovních angažmá, které hráč může mít s Destiny 2, a hráči, které odmítají.

Vnitřně si v Bungie dělí hráče do tří kategorií: turisté (kteří kontrolují hru a dokončí kampaň), sběratelé (kteří mohou do hry dát až 100 hodin, ale ne moc) , a fanoušci (ti, kteří považují Destiny za součást svého životního stylu). To jsou ti fanatičtí hráči, Osborne věří, že právě ty zklamali nejvíce.

Tito hráči, nedostávají důvody hru opět zapnout. „Pokud máte hru, kterou opravdu milujete, chcete mít důvody, proč se přihlásit. Bohužel tam kde je hra dnes, nemá pro hráče dostatečné důvod hrát.“.

Dokonce i Bungie mají všechny tři typy hráčů, uznávají – Luke Smith je v 99% hráčů, pokud jde o dobu hry, a zjišťuje že má mnoho legendárních shardů a nemá je za co utratit.

Uznávají, že po prvním měsíci hry tito hardcore hráči začali ze hry mizet a měli vytušit, že se něco děje. „Když ve hře nemáte důvod něco naplnit a dokončit není důvod hru zapínat.“

Co si vy myslíte o současném stavu Destiny 2?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.