Jak by šlo vysvětlit příběh pro obsah co jde do trezoru

Jakmile v listopadu začne Beyond Light, velká část původního obsahu Destiny 2 zmizí, hlavně proto aby se zmenšila velikost hry a zároveň uvolnil prostor pro nový obsah. I když je to užitečné pro implementaci nových doplňků a obsahu, znamená to, že ze hry zmizí i hodně základního obsahu z Destiny 2 a raných rozšířeních jako Curse of Osiris a Warmind. Několik planet, které jsou ve hře od samého začátku zmizí, bude pro to ale nějaký smysluplný důvod.

Vyčistit prostor pro relevantnější obsah ve hře dává smysl kvůli velikosti hry co zabírá na disku, ale vzhledem k tomu, že má Destiny 2 propracovaný LORE a příběh, mohl by mít Bungie i pro umístění obsahu do trezoru důvod. Vezměme si, že s příchodem Temnoty se dostáváme do bodu zlomu a teoreticky by mohl být proces s Obsahovým trezorem Destiny souviset s invazí Temnoty nebo s jinou nepřátelskoou silou.

Planety jako Mars, Merkur, Titan a Io míří 10. listopadu do trezoru obsahu, ale to nemusí být celý příběh. Pokud něco ze hry mizí, většinou to dává smysl. V Destiny se ne vždy vyprávěl příběh napřímo, často bylo potřeba dohledat další kousky příběhu i jinde, ale nikdy nenechali žádné detaily stranou, alespoň ne na dlouho. Vzhledem k tomu, že se jedná o čtyři hlavní planety a měsíce ve sluneční soustavě, ve hře k tomu téměř jistě musí být patrný důvod.

Vezmeme-li v úvahu, že v minulé sezóně proběhl live event jen na to, abychom viděli zničení Almighty, bez ohledu na to, jak příšerně pomalý proces to byl, bylo to zajímavé řešení jak tuto zkázu ukázat. Téměř jistě nám Bungie připraví podobnou akci pro obsah který nám má uzamknout do trezoru, i když to nemusí být v tak velkém měřítku jako zničení Almighty. Zajímavá by byla nějaká scéna nebo dialog se Zavalou, který by Guardianům zadal nějaký prioritní úkol dopravit se na Europu a neřešit nic na planetách co mají zmizet, aby se vypořádali s vpádem Temnoty.

Jakákoliv podobná úvaha by přinejmenším využila příběh pro kontext zmizení těchto map z výběru destinací, ale současně zůstala možnost, aby se starší obsah podle potřeby později vrátil. Během oznámení Beyond Light, The Witch Queen a Lightfall se herní režisér Luke Smith zmínil, že jakýkoli herní obsah umístěný v DCV lze kdykoliv po omezenou dobu vrátit zpět do hry. A mnohem více původního obsahu Destiny by se teoreticky mohlo vrátit, přičemž Smith přímo oznámil návrat raidu Valut of Glass z prvního dílu hry.

Návrat raidů je skvělý, zvlášť když pět existujících raidů Destiny 2 zmizí. Stačil by ale i navrat malých věcí jako Crucible mapy. Do hry se dostává tuna potenciálu s časově omezeným obsahem. Věci jako zbraně a brnění pravděpodobně nebudou časově omezenými doplňky, protože časově omezená kořist by hráče pravděpodobně nelákala, ale jiný obsah by určitě fungovat mohl. Jakmile vyjdou další rozšíření The Witch Queen a „Lightfall“ určitě se můžeme dočkat dalšího obsahu co půjde do trezoru a podle potřeby odstraní i jakýkoliv nepodstatný obsah z Beyond Light, aby se šetřilo na velikosti hry.

Mít plynulý systém pro přesun obsahu do trezoru a zpět by však mohlo být problematické z logistického hlediska i z hlediska reakce fanoušků. Kromě toho by příběh Destiny 2 pravděpodobně potřeboval spoustu kliček, aby vysvětili přidání a odstranění obsahu, pokud by tomu tak bylo. Pokud se prostor pro patroly vrátí jen na omezenou dobu a pak zase zmizí, příběhově to bude muset být zdůvodněno, proč by tam guardiany potřebovali jen na omezenou dobu.

Jedná se o koncepční otázky, které by vyprávěčský tým Destiny 2 jistě mohl řešit, ale bylo by to hodně kličkování při práci také na budoucích expanzích. Stejně tak je třeba tyto expanze propojit a vyřešit případné příběhové linky z Beyond Light a také ze staršího obsahu. Odstranění několika map by pravděpodobně nějakým způsoběm rychle vysvětlili, ať už by se jednalo o úplné zničení těchto planet, nebo o jejich obsazení Temnotou. Příběh Destiny 2 si jistě najde cestu, jak toho dosáhnout, a nemusí to být zrovna strhující příběh, ale snad alespoň poskytne důvod, který může být vetknut do zbytku příběhu Destiny.

Zdroj: Gamerant.com

1 komentář: „Jak by šlo vysvětlit příběh pro obsah co jde do trezoru

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.