Destiny 1 mělo dostat masivní raid, který nakonec nahradil Vault of Glass

Některé z původních plánů a první prototyp pro první raid Destiny 1 měly vytvořit mnohem masivnější zážitek, který se nikdy neuskutečnil a byl nahrazen nyní ikonickým Vault of Glass.

Řada konceptů se však z prvního Raidu dostala do Destiny 1 v různých okamžicích celé životnosti Destiny 1. Luke Smith odhalil na “We Have Cool Friends” Kinda Funny podcast, že Crota’s End a King’s Fall byly původně jeden masivní raid. Ačkoli ne vše, co jsme v těchto Raidech mohli potkat, bylo v původních plánech, ale určité kousky tam přeci jen jsou.

Tento „hybridní, mega-raid“, který Bungie nikdy neudělalo, jak se původně plánovalo, by zahrnovalo setkání, které bylo v zásadě úvodním setkáním s King’s Fall, kde musí hráči sbírat Orby na dvou různých stranách a nosit je na střed k sochám. Raid by končil v místnosti s obřím Oversoulem , který se v dálce blížil. Smith také řekl, že místnost pro bosse v The Summoning Pits striku, kde hráči bojují s obřím ogrem Phogothem, byla původně také raidovou oblastí tohoto raného konceptu, který byl přepracován a upraven pro strike místo toho, aby byl použit při raidu.

 

Smith řekl, že Bungie přepracovalo všechny místnosti a střetnutí, když nastal čas, aby skutečně vytvořily Crota’s End a King’s Fall, ale že původní kostra tam zůstala všechna. Smith také dodal, že taková je prostě realita vývoje her.

Tak proč tedy nakonec byl prvním raidem Vault of Glass, který nesl pracovní název The Glass Throne a nikoli ten mega raid založen na Hivech? Odpověď je podle Smitha to, že kampaň Destiny 1  končí u Vexů jako hlavní hrozby, takže raidový tým měl pocit, že by první raid v Destiny 1 měl být spojen s tématikou Vexů.  Výsledkem bylo, že myšlenka raidu s Hive tématem přišla na řadu s vývojem Crota’s End, kde se uplatnily prvotní plány.

Destiny je nyní k dispozici na PS3, PS4, Xbox 360 a Xbox One.

Zdroj GamePress.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.