Bungie mění v PvP Destiny 2 time-to-kill

Hráči Destiny 2 si od vydání hry neustále na něco stěžují a nutno poznamenat, že ne neoprávněně, avšak studio se snaží svou hru neustále vylepšovat tak, aby hráčům vyšlo maximálně vstříc a mnoho z nich má být vyřešeno v nadcházející Forsaken expanzi.

Mezi jednu z úprav bude patřit také změna time-to-kill, kdy zbraně budou v PvP režimu způsobovat mnohem více poškození než dosud. S touto informací přišel vedoucí sandbox designér Jon Weisnewski, který uvedl, že již nyní si možná hráči všimli, že v PvP způsobují více poškození, než dříve.

Na změnu v jednom ze svých videí poukazuje také Destiny streamer tripleWRECK, který na Redditu uvádí, že automatické pušky s rychlostí střelby 600 kulek za minutu způsobují kritické poškození v hodnotě 21, místo 17, což je nárůst o cca 24%. Poškození při střelbě do těla zůstalo stejné na hodnotě 13, což naznačuje nárůst multiplikátoru kritického poškození ze 1,3 na 1,6 zaokrouhleně.

Je však otázkou zda se stále pomalým otáčení bude tato změna ku prospěchu a jak moc budou nadávat sólový hráči, kteří tímto budou v PvP opět o něco více znevýhodněni, jelikož tato změna opět o něco více nahrává týmovému PvP.

Spolu s touto zásadní změnou Bungie také oznámila, že nyní nechává hráče testovat nový kompetitivní Crucible režim nazvaný Lockdown. Ten je velmi podobný režimu Control, ovšem s tím rozdílem, že tři body nacházející se na mapě přiděluji po zabrání týmů body. Avšak pokud se jednomu z týmů podaří zabrat všechny tři body naráz, tak automaticky vyhrává dané kolo, bez ohledu na počet dosud získaných bodů.

Forsaken expanze do Destiny 2 vychází 4. září na PC, PS4 a Xbox One.

Zdroj GamePress.cz

2 komentáře: „Bungie mění v PvP Destiny 2 time-to-kill

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.