Beyond Light bude větší než Shadowkeep

Beyond Light se oproti původním plánům o několik měsíců opozdil, ale už je skoro tady a fanoušci se usilovně snaží připravit své postavy na nové DLC, nepřátele a samozřejmě na nový raid. Marketing se zaměřil na některé z nejpůsobivějších novinek, jako je podtřída Stasis, exotická výbava a nová destinace Europa, ale studio už neřeklo tolik o tom, kolik hratelného obsahu lze očekávat.

Podle Luka Smitha se dá očekávat, že Beyond Light bude mít více obsahu než loňský Shadowkeep, ale už ne tolik jako Forsaken, který byl vyvinut jak interně v samotném Bungie, tak externě prostřednictvím bývalého vydavatele Activision. Smith řekl, že větší produkce ve dvou týmech umožnila Bungie produkovat větší DLC. Po rozhodnutí udělat studio nezávyslé se museli více zaměřit na pozdější vydání.

„Není tak velký jako Forsaken,“ řekl Smith. „Jsme jen jeden tým, který pracuje z domova, ale také si myslím, že je rozhodně větší než Shadowkeep minulý rok.“ Smith zmínil Europu, zbrusu novou destinaci hry, jako součást ambicí projektu, a také podtřídu Stasis, ktera Guardianům propůjčují sílu ledu a zmrazení času s dosud nevídaným prvkem. Smith také vyloučil, že by v dohledné době mohlo dojít k další expanzi o velikosti Forsakenu, a prohlásil, že tým prostě není schopen takový projekt udržet ve stanovených lhůtách.

Tato zpráva může být pro někoho zklamáním, ale Beyond Light, který má větší záběr než Shadowkeep, je jasným pozitivem. I když bylo provedení celkově působivé, loňská expanze byla svým provedením poněkud slabší. Nejlepších částí Destiny z přelomu let 2019 a 2020 zatím pocházejí z budování příběhu právě pro Beyond Light a pokud si Beyond Light udrží podobnou konzistenci a zároveň otřese schopnostmi hráčů a celkovou metou hry, Guardiani by se mohli dočkat pořádné porce zábavy.

Smith ve svých komentářích naznačil, že myšlenka středně velkého DLC se bude vztahovat i na další rozšíření Destiny 2 pro roky 2021 a 2022. The Witch Queen a Lightfall jsou možná ještě daleko, ale obě už jsou pravděpodobně ve fázi vývoje, spolu s připravovaným projektem Matter, na kterém Bungie už nějakou dobu pracuje, ale stále zůstává záhadou.

Vzhledem k tomu, že Bungie nyní pracuje na Destiny jako zcela nezávyslé studio a řeší vše interně, místo aby zadávala vývoj jiným studiím, jako tomu bylo v rámci Activision, zaměření na menší DLC s větším důrazem na udržení obsahu v rotaci by mohlo být vhodnější pro dlouhodobé udržení hry. Vývojáři jako Epic, Hi-Rez a Psyonix zaznamenali úspěch, když udržovali hry čerstvé s častými menšími kapkami obsahu, a zdá se, že Bungie míří podobným směrem pro svůj milovaný looter-shooter.

Zdroj: Gamerant.com

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.