Beta D2 na PC dozná vylepšení matchmakingu a oprav chyb

Beta na PC se kvapem blíží a hráči se můžou těšit na několik změn oproti těm co testovali na konzoli. Ti co si předobjednali vyzkouší hru o den dříve, případně si můžete stále o klíč k předběžnému přístupu zasoutěžit u nás na stránkách.

Velké změny dozná matchmaking. Destiny 2 přichází s novým systémem výběru protivníků. Podle Bungie, díky betě na konzolích se od hráčů dozvěděli mnoho poznatků, které zapracovali do hry. Máte na výběr zda chcete běžnou rychlou hru (Quickplay) nebo větší výzvu a kompetitivní hru (Competitive). V rychlé hře budou načítaní hry ryhlejší s menším důrazem na úroveň hráčů. Je to způsob jak rychle jít do hry ale může se stát, že budete postaveni proti hráčům u kterých si propotíte triko. Naopak kompetitivní hra by měla být šitá vám na míru. Bude se porovnávat nejen vaše úroveň ale i síla spojení aby nedocházelo k lagům o které nebylo v konzolové betě nouze. Načítání hry proto může trvat déle a zážitek ze hry by se měl za to čekání vyplatit.Úroveň hráčů se bere v potaz za každých okolností. Průměrné vyhodnocení týmů by mělo vyvážit obě strany tak aby byl zápas fér.

K mírné změně došlo i v počítání bodů za zabírání území z 75 bodů na 100 bodů. To přidá herní čas na častější využití abilit. Mercy bylo také posunuto aby přišlo trochu déle a hráči si více zahráli. Toto jsou změny, které byli nasazeny protože spousta zápasů byla kratší než se zamýšlelo. A spousta hráčů ani nestihlo nabít svou Superku aby si ji vychutnali.

Určitě víte, že se dočkáte nové PVP mapy  Javelin-4 o které toho stále moc nevíme. Ale to hlavní je, že vývojáři zapracovali na opravách mnoho chyb co hráči na konzolích objevili. Hrači prozkoumali hru jak to jen šlo a objevili spoustu chyb, které byli i v Destiny 1.  Níže je výpis oprav a úprav, které sandbox dozná.

  • OPRAVA: Glitch na nekonečnou Superku – Nekonečná supekra je určitě sranda ale jen do doby kdy to použijí na vás nebo vám tím zkazí zážitek z fér boje.
  • OPRAVA: Glitch na létání Warlocka – Tohle byla super chyba. Tak super, že je skoro škoda, že ji opavili.
  • OPRAVA: Glitch na nekonečný granát – Chybku, kterou objevili hráči na konzolích a určitě by nebylo příjemné, přesto že už granát nedá insta-kill, aby jich na vás letělo hned několik najednou.
  • OPRAVA: Dosah melee Warlocka má nyní stejný dosah jako mají ostatní třídy – To platí krom perku, který je přímo na zvýšení dosahu melee útoku. Konečně zmizí hlášky jak warlock mlátí i za roh a dává facku na dva metry. PC hráči tak budou moci jako první zažít jaké to je když jsou si s fackama všichni rovni. Všichni ostatní se toho dočkají až 6. září.
  • ÚPRAVA: Doba nabíjení Superky byla globálně upravena – Toto je úprava, která jde přímo od konzolovích hráčů, kteří si jednohlasně stěžovali na příliš dlouhé nabíjení superky, což často vedlo k tomu, že ji nestihli ani za jeden PVP zápas použít.
  • ÚPRAVA: Granáty v PVE mají zvýšený damage – Za zvýšením damage granátu stojí lepší požitek ze síly takového útoku. Granát by měl být silným útokem na větší počet nepřátel. Mnoho konzolovích hráčů granáty skoro nepoužívali, protože jejich ničivá síla byla zanedbatelná.
  • ÚPRAVA: Power náboje budou v PVE padat více – To je něco, čeho si hráči všimli hned na začátku. Bungie se přiznal, že je to něco co ladí již několik týdnů. Nyní se můžete těšit na garantovaný drop ze všech nepřátel co mají žlutý health bar a náhodný drop byl také značně upraven.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.